Jesteśmy liderem w swoich branżach. Markami, które budzą emocje, opowiadają historie. SnowShow to absolutny lider turystyki narciarsko-snowboardowej w Polsce, obecny na rynku od 15 lat. Na naszych wyjazdach zagrali m.in. Dawid Podsiadło, Pro8l3m, Modestep, Mrozu, Brodka, Nosowska. W portfolio naszych wyjazdów mamy m.in. ZIMNO Helicamp, ZIMNO Freestyle Week, czy SnowShow Music Fest. ZIMNO to kultowa, szybko rosnąca marka z pogranicza lifestyle'u i sportu.
SnowShow tworzą ludzie z absolutną zajawką do sportów zimowych i letnich, ludzie którzy naprawdę pasjonują się swoją pracą!
Szukamy kogoś, podobnego do nas - z energią do działania, masą pomysłów i bardzo dobrą kulturą pracy.
Co na Ciebie czeka?
Będziesz odpowiedzialny za współtworzenie i realizację strategii marketingowej dla dwóch wiodących marek SnowShow i ZIMNO (w mniejszym zakresie również dla marki Dobry Warun). Twoim zadaniem będzie zarządzanie wszelkimi działaniami marketingowymi tak, aby zrealizować strategię i ustalone KPI's.
To od Ciebie będzie zależało, w jaki sposób podzielisz pracę pomiędzy siebie, zespół, a współpracujące z nami agencje marketingowe i freelancerów.
Co jest dla nas ważne?
- mindset przedsiębiorcy tzn. sprawne zarządzanie zasobami (czas,ludzie, pieniądze)
- bardzo dobra znajomość digital marketingu (SEO, paid marketing, marketing automation, social media )
- myślenie strategiczne - widzisz las a nie tylko drzewa
- kultura feedbacku - traktujemy feedback jako nagrodę
- zarządzanie złożonymi projektami dla dwóch marek
- bardzo ważne jest dla nas to, abyś rozumiał/a naszych Klientów - dlatego szukamy kandydatów, którzy tak jak my mają pasję do outdoorowych sportów zimowych jak snowboard/ narty czy letnich kite/ wind/ surf
- Umiejętność wykorzystania nowoczesnych narzędzi do digital marketingu (używamy m.in. HubSpot, Semrush, Google Analytics) oraz narzędzi zwiększających produktywność (np. Clickup, Asana, Trello, Zapier).
- Twój samorozwój - skąd czerpiesz wiedzę i gdzie obserwujesz najnowsze trendy w digital marketingu
- ważna jest dla nas praktyka a nie teoria - potrzebujemy osoby, która naprawdę “umie w marketing” i się nim fascynuje
Ważne dla nas jest również to, jaką jesteś osobą. Czy czujesz nasze marki, klimat Alp, ludzi, muzyki i aktywności w niepowtarzalnym klimacie. Czy marketing, to jest coś co mógłbyś nazwać swoją pasją?
Za co będziesz odpowiedzialny?
- realizację strategii marketingowej dla wszystkich brandów
- automatyzację marketingu (mamy mnóstwo danych z których można wykreować niezłe działania) - wdrożenie HubSpot
- zbudowanie zespołu marketingu (w tym efektywne rozdzielenie zadań i ich egzekwowanie)
- zaprojektowanie i wdrożenie SEO
- rozwój produktu
- rozwój projektów takich jak: Akademii SnowShow oraz bloga ZIMNO i inne
- tworzenie kontentu – koordynację i część koncepcyjną prac nad tworzeniem ciekawych form wideo, zdjęć, czy innych kreacji reklamowych w tym koordynacja lookbooków ZIMNO czy aftermovie SnowShow Music Fest
- marketing offline (banery, materiały na cykliczne eventy)
Co od nas otrzymasz?
- odpowiedzialność za budżet marketingowy i nieskończone możliwości jego racjonalnego wykorzystania
- wsparcie CEO, pasjonata marketingu, który będzie Cię wspierał, ale także wymagał od Ciebie konstruktywnych wniosków i decyzji opartych na liczbach i danych
- współpracę z pozytywnie zakręconym teamem ludzi z pasją do tego, co robią i gdzie pracują
- prywatną opiekę medyczną w Enelmed
- dofinansowanie karty Multisport
- rabat na zakupy w sklepie ZIMNO oraz wartościowy bon podarunkowy
- udział w naszych wyjazdach, w tym SnowShow Music Fest
- możliwość pracy hybrydowej – dla nas liczy się wykonana praca
- wynagrodzenie uzależnione od Twojej praktyki i doświadczenia 8 - 12 k
- dowolną formę współpracy – w tym współpraca B2B
Koniecznie aplikuj, jeśli jesteś osobą, która widzi las, a nie tylko drzewa, a jednocześnie pasjonujesz się marketingiem i kochasz aktywność na świeżym powietrzu! Jeśli spełniasz powyższe kryteria, to szukasz właśnie nas, a my właśnie znaleźliśmy Ciebie!
Aplikuj >