Jesteśmy liderem w swoich branżach, markami, które budzą emocje, opowiadają historie. SnowShow to absolutny lider turystyki narciarsko-snowboardowej w Polsce, obecny na rynku od 15 lat. Na naszych wyjazdach zagrali m.in. Dawid Podsiadło, Pro8l3m, Modestep, Mrozu, Brodka, Nosowska. W portfolio naszych wyjazdów mamy m.in. ZIMNO Helicamp, ZIMNO Freestyle Week, czy SnowShow Music Fest. ZIMNO to kultowa, szybko rosnąca marka z pogranicza lifestyle'u i sportu.
Co na Ciebie czeka?
Będziesz odpowiedzialny za współtworzenie i realizację strategii marketingowej dla dwóch wiodących marek SnowShow i ZIMNO (w mniejszym zakresie również dla marki Dobry Warun). Twoim zadaniem będzie zarządzenie wszelkimi działaniami marketingowymi tak aby zrealizować strategię i ustalone KPI's. To od Ciebie będzie zależało, w jaki sposób podzielisz pracę pomiędzy siebie, zespół, a współpracujące z nami agencje marketingowe.
Co jest dla nas ważne?
- Twoja wiedza i doświadczenie (ok. 5 lat) z zakresu marketingu pozwalająca na merytoryczną dyskusję opartą na danych i szukaniu najlepszych rozwiązań
- Kreatywność, świeże pomysły, otwarta głowa i wizja tego w jaki sposób można rozwijać nasze brandy
- Umiejętność i doświadczenie (ok. 2 lat) w koordynowaniu pracy małego zespołu i podwykonawców (agencji, influencerów, etc.)
- Doskonała komunikacja – co rozumiemy jako szybkie i sprawne poruszanie się w tematach marketingowych oraz konkretne i zwięzłe formułowanie komunikatów w rozmowach dt. marketingu
- Umiejętność priorytetyzowania zadań (ocena, co warto realizować własnymi siłami, a co należy zlecić podwykonawcom, aby osiągnąć optymalne wyniki i założenia strategii) i umiejętność odnajdywania się w wielowątkowym środowisku
- Świetne rozumienie naszych Klientów i ich potrzeb oraz doskonałe wyczucie możliwych sposobów dotarcia do Nich
- Umiejętność realizowania konkretnych zadań, nastawienie na cel, ale też umiejętność syntezy i szerszego spojrzenia na las, nie tylko na drzewa
- Poczucie estetyki i stylu, w tym dobre oko do atrakcyjnych zdjęć i filmów
- Lekkie pióro (sprawne operowanie słowem)
- Znajomość narzędzi, tj.: Google Analytics i systemów do zarządzania zadaniami (typu Asana)
- Twoja pasja do jazdy na nartach, desce, sportów wodnych, czy ogólnie rozumianego aktywnego spędzania czasu – dzięki temu najlepiej zrozumiesz naszego Klienta
Za co będziesz odpowiedzialny?
- Realizację strategii marketingowej dla wszystkich brandów
- Tworzenie kampanii płatnych (we współpracy z agencją marketingową)
- Obsługę Social Mediów (Facebook, Instragram, TikTok, YouTube)
- SEO - tworzenie koncepcji, zlecanie, bądź samodzielne tworzenie wartościowych treści
- Tworzenia kontentu – koordynację i część koncepcyjną prac nad tworzeniem ciekawych form video, zdjęć, czy innych kreacji reklamowych w tym koordynacja lookbooków ZIMNO czy aftermovie SnowShow Music Fest
- Tworzenia koncepcji materiałów BTL, do internetu, opieka nad brandbookiem, nad komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną firmy
- Współpracę z influencerami, ekipami foto/video, twórcami treści, z riderami, aktorami, mediami, dziennikarzami, artystami
- Realizację projektów: Akademia SnowShow, blog ZIMNO, i inne
- Współpracę sponsorskie – opieka nad istniejącymi współpracami oraz przygotowanie ofert i opieka nad nowymi partnerami
- Koncepcyjne prowadzenie naszych stron WWW
Co od nas otrzymasz?
- Możliwość samodzielnego działania i wzięcia odpowiedzialności za swój obszar
- Współpracę z pozytywnie zakręconym teamem ludzi z pasją do tego, co robią i gdzie pracują
- Prywatną opiekę medyczną w Enelmed
- Dofinansowanie karty Multisport
- Rabat na zakupy w sklepie ZIMNO oraz wartościowy bon podarunkowy
- Udział w naszych wyjazdach, w tym SnowShow Music Fest
- Możliwość pracy hybrydowej – dla nas liczy się wykonana praca
- Dowolną formę współpracy – w tym współpraca B2B
Koniecznie aplikuj, jeśli jesteś osobą, która widzi las, a nie tylko drzewa, a jednocześnie pasjonujesz się marketingiem i kochasz aktywność na świeżym powietrzu! Jeśli spełniasz powyższe kryteria, to szukasz właśnie nas, a my właśnie znaleźliśmy Ciebie!
Aplikuj >