Bezpieczne wyjazdy ze SnowShow

Covid-19: aktualne środki bezpieczeństwa

aktualizacja 5.10.2022

Poprzedni sezon 2021/22 spędziliśmy na fantastycznych stokach Francji, Szwajcarii, Austrii oraz Włoch. Udowodniliśmy, że wyjazdy w Alpy wciąż są możliwe, a perła w koronie naszych wyjazdów - SnowShow Music Fest - odbył się w Les2Alpes zgodnie z planem i dostarczył Wam rozrywki na najwyższym poziomie.

Mimo, że poprzedni sezon nie należał do łatwych (kolejne fale pandemii nikogo nie rozpieszczały), wygląda na to, że zbliżająca się zima 2022/23 ostatecznie będzie wolna od jakichkolwiek restrykcji COVID-owych! Niezależnie od okoliczności zawsze robimy wszystko, aby nasze wyjazdy dawały Wam maksimum narciarskiej radości!

W chwili obecnej we wszystkich krajach alpejskich, do których jeździmy, podróżowanie znów jest normą, nie ma kontroli certyfikatów COVID-owych na granicach, testy oraz kwarantanna nie obowiązują, podobnie jak noszenie maseczek. Wraca świat, za którym tęskniliśmy, a wraz z nim wszystkie nasze kultowe imprezy organizowane z pełnym rozmachem!

FRANCJA

  • od 1 sierpnia 2022 Unijny Certyfikat COVID nie jest wymagany (na miejscu, we Francji)
  • od 1 sierpnia 2022 nie ma obowiązku okazywania paszportu sanitarnego, negatywnego wyniku testu czy oświadczenia o przebytej chorobie (podczas wjazdu do Francji)

ŹRÓDŁA: 
https://www.diplomatie.gouv.fr

https://www.gouvernement.fr
https://pl.ambafrance.org

WŁOCHY

  • Od 1 czerwca 2022 r. przestają obowiązywać obostrzenia związane z wjazdem do Włoch. Nie musisz więc przedstawiać unijnego certyfikatu szczepienia (tzw. green pass) ani negatywnego wyniku testu. Nie trzeba też wypełniać formularza lokalizacyjnego.

Najważniejsze informacje znajdziesz na oficjalnej stronie włoskiego departamentu zdrowia:  www.salute.gov.it

SZWAJCARIA

UWAGA! Szwajcaria znosi restrykcje wjazdowe i łagodzi lokalne obostrzenia.

  • 17 lutego 2022 roku zniesione zostały wszystkie restrykcje wjazdowe: nie jest konieczne okazane dowodu szczepiania / certyfikatu covidowego, wyzdrowienia lub negatywnego wyniku testu. 
  • 1 kwietnia 2022 Szwajcaria zniosła wszystkie lokalne restrykcje COVID-owe.

ŹRÓDŁÓ: www.swissinfo.ch i www.admin.ch

AUSTRIA

  • Przy wjeździe do Austrii oraz podczas pobytu w tym kraju nie obowiązuje już zasada 3G (zaszczepiony, wyleczony, przetestowany).
  • Stosowanie maski FFP2 obowiązkowe jest wyłącznie w Wiedniu (w środkach transportu publicznego czy w punktach usługowych).

ŹRÓDŁO: www.austria.info

Rezygnacja z wyjazdu, anulacje i zasady zwrotów

Rezygnacja z woli uczestnika

W obecnych niepewnych czasach sytuacja zmienia się z dnia na dzień, zarówno w życiu każdego z nas, jak i w szerszej skali. Staramy się, by wszelkie nieprzewidziane zmiany jak najmniej dawały Wam się we znaki.

  • tylko 400 zł opłaty rezerwacyjnej , a dopiero do  40 dni przed wyjazdem wpłacacie resztę;
  • zawsze macie prawo dobrowolnie zrezygnować z wyjazdu, np. w razie obaw przed podróżą lub dowolnych innych przyczyn. Koszty rezygnacji zależą od tego, na ile wcześnie przed rozpoczęciem wyjazdu anulujecie swoją rezerwację. Są one dokładnie określone w naszym OWU.
  • alternatywą dla rezygnacji, jest znalezienie innego uczestnika na swoje miejsce. Wtedy przepisujemy go na Wasze miejsce na zasadzie cesji, a jej koszt to jedynie 200 zł.
  • nasza ochrona ubezpieczeniowa w Colonnade obejmuje m.in zwrot kosztów rezygnacji z podróży w formule “all risks”!
    Możecie anulować, skrócić lub opóźnić podróż, a Ubezpieczyciel zwróci Wam koszty, gdy rezygnacja wynika z powodów niezależnych od Was (przykładowe sytuacje poniżej):
    • nieszczęśliwy wypadek; 
    • nagłe zachorowanie, w tym zachorowanie na COVID-19; 
    • nagłe zachorowanie członka rodziny, w tym zachorowanie na COVID-19, w sytuacji gdy konieczna jest hospitalizacja; 
    • nieszczęśliwy wypadek członka rodziny; 
    • włamanie, pożar, zalanie mieszkania lub domu w miejscu stałego zamieszkania; 
    • udokumentowana kradzież dokumentów niezbędnych w podróży, np. paszportu, dowodu osobistego, wizy wjazdowej. 

Colonnade zwraca koszty rezygnacji z podróży poniesione przez Ubezpieczonego do sumy 2000 PLN w podstawowym wariancie ubezpieczenia (wariant I), w wariantach II oraz III do kwoty 3000 PLN (po spełnieniu warunków podanych przez ubezpieczyciela).

Więcej szczegółów znajdziecie w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia na stronie Ubezpieczyciela: https://colonnade.pl/

Osoby niezaszczepione

Rozumiemy, że nie wszyscy chcą albo mogą korzystać z opcji szczepień. Jeśli jednak dany kraj wprowadzi restrykcje dla niezaszczepionych, to my, jako organizator wyjazdu, nie jesteśmy stroną w tej sytuacji. Jest to kwestia pomiędzy danym uczestnikiem, a państwem docelowym.

W takiej hipotetycznej sytuacji, kiedy wyjazd jest możliwy, a jego warunkiem jest bycie zaszczepionym, brak chęci szczepienia nie uprawnia do zwrotu wpłaty, a rezygnacja uczestnika odbywa się wtedy na zasadach określonych w OWU. Jednak najpewniej wyjazdy do krajów będą możliwe na podstawie Unijnego Certyfikatu Covid, w którym alternatywą dla szczepienia jest przebycie Covid-19 lub po prostu wykonanie testu według wytycznych rządu danego kraju. Dlatego nawet osoby niezaszczepione najprawdopodobniej będą miały możliwość wyjazdu.
Jesteście jednak zobowiązani do SAMODZIELNEGO sprawdzenia warunków sanitarnych przed zapisem i przed wyjazdem, ponieważ my nie jesteśmy stroną w tej sytuacji tylko Wy i rząd danego kraju.
 

Odwołanie wyjazdu przez SnowShow

Gdyby wyjazd został przez nas odwołany ze względu na obiektywne czynniki, jak np.: zamknięte granice lądowe, zakaz podróżowania, bezwzględna kwarantanna po przyjeździe do państwa docelowego czy zamknięcie tamtejszych wyciągów narciarskich lub bazy noclegowej, mamy dla Was kilka opcji:

  • przeniesienie swojej rezerwacji na dowolny, późniejszy termin w sezonie
  • przeniesienie całej wpłaconej kwoty na imienny voucher ważny 3 lata
  • prośba o zwrot 100% wpłaty, który realizujemy do 14 dni od daty planowanego zakończenia odwołanego wyjazdu.

#ZmieńTerminNieOdwołuj

Ochrona ubezpieczeniowa na wyjeździe

Zależy nam, abyście mogli podróżować ze spokojną głową, dlatego otrzymujecie od nas sprawdzone ubezpieczenie turystyczne - w cenie zaledwie 85 PLN/os.

Ubezpieczenie obejmuje:

  • koszty leczenia i assistance - 60 000 PLN;
  • NNW (trwały uszczerbek na zdrowiu/śmierć) - 20 000 PLN;
  • OC - 60 000 PLN;
  • utrata, zniszczenie lub uszkodzenie bagażu podróżnego wyniku wydarzeń losowych - 1000 PLN;
  • usługi stomatologiczne - 5000 PLN

UWAGA! Co dostajesz u nas, czego często nie oferują inni: ubezpieczenie bagażu, zabezpieczenie przeciwko anulowaniu, skróceniu lub opóźnieniu podróży (także w związku z COVID)* i usługi stomatologiczne.

*muszą wystąpić tzw. "obiektywne przyczyny" zgodne z OWU Ubezpieczyciela

 

Reguły bezpiecznego transportu autokarem

Jako, że pandemia nie odpuszcza i wszyscy mamy świadomość pojawiania się nowych wariantów koronawirusa, zalecamy - dla własnego bezpieczeństwa:

  • zakryj usta i nos maseczką ochronną
  • podczas postoju zachowuj 1,5 metrowy dystans
  • dezynfekuj ręce środkami ochronnymi
  • podczas kaszlu oraz kichania zakrywaj nos i usta chusteczką lub zgiętym łokciem. Zużyte chusteczki higieniczne, serwetki i ręczniki papierowe wyrzuć do zamkniętego kosza na odpady.

Prosimy o obserwację swojego stanu zdrowia przed rozpoczęciem wyjazdu i odpowiedzialne zachowanie w przypadku złego samopoczucia. Na pokładzie autokaru udostępnimy Wam niezbędne środki dezynfekcyjne. Nasze autokary przechodzą ozonowanie po każdej przeprowadzonej imprezie turystycznej. Procedura ta prowadzi do pozbycia się aż do 99% bakterii, wirusów i drobnoustrojów z powierzchni i przestrzeni poddanej zabiegowi ozonowania. Jeździmy autokarami posiadającymi filtry HEPA, zapewniające maksymalną możliwą filtrację powietrza!