FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Czy na Wasze wyjazdy samodzielnie mogą jechać osoby nieletnie?

Nie. Każda osoba niepełnoletnia musi jechać z pełnoletnim opiekunem. Jeśli jedzie z nami osoba niepełnoletnia bez rodzica lub opiekuna prawnego, konieczne jest dostarczenie do nas zgody notarialnej. Opiekunowie prawni powinni wypełnić w dwóch kopiach podpisaną zgodę jak w załączniku tego taska. Jedną kopię należy przesłać do nas na max. 2 tygodnie przed wyjazdem, a oryginał zabiera na wyjazd pełnoletni opiekun osoby niepełnoletniej.

Na wyjazdach ze standardowej oferty, które nie mają kat. Family, osoby jadące z niepełnoletnim muszą:

  • wykupić gwarancję zakwaterowania, czyli konkretnej wielkości apartament
  • wybrać dojazd własny (w wyjątkowych sytuacjach możliwy jest transport autokarem. Aby sprawdzić możliwość transportu z nami - odezwijcie się na info@snowshow.pl)
  • nieletni uczestnicy nie otrzymują zniżek
Czy mogę jechać z Wami na wyjazd, jeśli nie jestem już studentem?

Tak, oczywiście. Nam chodzi o to, żeby jeździli z nami ludzie, którzy są do siebie podobni, mają podobne zajawki i podejście do życia. Absolutnym warunkiem jest jednak ukończone 18 lat! Jeśli jesteś rok, czy dwa po studiach, nie stanowi to żadnego problemu, możesz jechać na SnowShow STUDENT. Jednak specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy oddzielną kategorię wyjazdu SnowShow PLUS - wyjazdy dla osób, które ukończyły już studia i są w wieku 24-30 lat. A co jeśli masz już ponad 30 lat? Sprawdź ofertę wyjazdów dedykowanych osobom w wieku 30+ w kategorii SnowShow OLDSCHOOL.

Czy mogę mieć pewność, że na wyjeździe będzie śnieg?

Oprócz sytuacji wyjątkowo ekstremalnych, możecie być tego pewni. Nasze miejscówki wybieramy tak, żebyście mogli cieszyć się magią białego szaleństwa. W grudniu oraz w kwietniu jest szansa, że nie wszystkie trasy będą otwarte lub w kwietniu śnieg może być mokry, ale tak długo, jak nie wystąpią żadne anomalie pogodowe, możesz być pewny śniegu. Nam jeszcze w całej historii naszej działalności nie zdarzył się problem ze śniegiem.

Jak mogę zapisać na wyjazd swoich znajomych? - Rezerwacja grupowa

Każdy z uczestników wyjazdu musi utworzyć/posiadać swoje konto z uzupełnionym kompletem danych wymaganych do zawarcia umowy turystycznej

Jedna osoba w trakcie swojego zapisu (lub później w panelu wyjazdu) podaje adresy e-mail znajomych, którzy natychmiast otrzymają linki do rezerwacji o dokładnie takich samych parametrach. W szczególności chodzi tu o termin wyjazdu, miejscowość, kategorię wiekową i standard zakwaterowania. Każdy może natomiast wybrać swoje miasto odjazdu i formę transportu.

Osoba która otrzymała link zapisuje się za sprawą odnośnika. Nie można dodać osoby która wcześniej już była zapisana na wyjazd (zniżka nie naliczy się na jej koncie)

Każdy z uczestników może w dowolnym momencie dodać kolejne osoby do Waszej rezerwacji grupowej. Wszyscy także macie na swoich kontach podgląd na to, kto już zapisał się na wyjazd, a kto jeszcze się z tym ociąga.

Pamiętaj jednak, że:

  • utworzenie rezerwacji grupowej nie blokuje Twoim znajomym miejsc na wyjeździe, dopóki nie wpłacą opłaty rezerwacyjnej,
  • utworzenie rezerwacji grupowej nie oznacza, że wszyscy jej członkowie kupią wyjazd w tej samej cenie - ceną obowiązującą dla poszczególnych członków grupy, jest cena z dnia wpłaty przez te osoby opłaty rezerwacyjnej, a nie cena z dnia otrzymania zaproszenia do rezerwacji grupowej,
  • utworzenie rezerwacji grupowej, nie oznacza, że będziecie mieszkali w jednym apartamencie - aby zdecydować o tym, z kim konkretnie z Waszej grupy chcecie mieszkać, musicie skorzystać z opcji Wybór osób do apartamentu w systemie rezerwacyjnym. (Opcja dostępna po zaksięgowaniu opłaty rezerwacyjnej).

Jeśli zbierzecie:

  • od 9 do 15 osób - każdy z Was otrzyma 30 PLN zniżki.
  • 16 do 25 osób - 50 PLN zniżki na osobę.
  • 26 do 45 osób - 70 PLN zniżki na osobę,
  • 46 osób i więcej - 100 PLN zniżki na osobę!

Osiągając kolejny próg liczby osób zniżka automatycznie zwiększy się na waszej rezerwacji

Z jakich miast (i skąd) odjeżdżają autokary?

Nasze wyjazdy to duże przedsięwzięcia, dlatego autokary odjeżdżają z  największych miast, m.in. z Warszawy i Łodzi. Na wiele wyjazdów uruchamiamy także autokary z Katowic, Krakowa, Gdańska, Bydgoszczy, Opola, Torunia, Wrocławia i Poznania.

Szczegółowe informacje odnośnie miast odjazdów znajdziecie w zakładce “TRANSPORT” w wybranej ofercie. 

Zbiórki organizujemy maksymalnie 25 km od centrum miasta.

Czy autokary są komfortowe?

Autokary, którymi jeździmy to najwyższa półka - nowe, czyste i eleganckie.

Jeśli jednak szczególnie zależy Wam na komforcie możecie za 300 PLN dokupić gwarancję autokaru XXL, która zapewnia Wam bardziej komfortowe miejsce, z o wiele większą przestrzenią na nogi.

Czy nasze autokary są bezpieczne?

Wszystkie nasze przewozy obsługują 3 firmy o świetnej renomie.  Kładziemy duży nacisk na standard autokarów oraz na kulturę i proklienckie podejście kierowców. Autokary i kierowcy to jedyny aspekt wyjazdu, który oceniliście nieznacznie poniżej 5,0/6. Dlatego postanowiliśmy położyć szczególny nacisk na ten element.

Aż 95% naszych autokarów to roczniki 2019 i nowsze. Kierowcy są wysoko wykwalifikowani i doświadczeni na trasach międzynarodowych. Staramy się (w przeciwieństwie do innych firm), żeby autokary nie były przeładowane (limity bagażowe).

Jak powinien wyglądać mój bagaż?

To, ile bagaży ze sobą zabierzecie, ma ogromny wpływ na sprawne pakowanie się do autokaru i przede wszystkim komfortowy przejazd. Dla Waszego dobra wprowadziliśmy obostrzenia (których restrykcyjnie przestrzegamy). Z naszego doświadczenia wiemy jednak, że są to normy oraz limity, które pozwalają Wam zabrać ze sobą wszystkie niezbędne rzeczy, a także przygotować sobie jakieś jedzenie.

Bagaż może się składać z:

  • bagażu podręcznego - maks. 5 kg, maks. 55x40x20 cm (przekroczenie tego limitu obowiązuje dopłata 200 PLN)
  • bagażu głównego - maks. 20 kg (za każde rozpoczęte 5 kg ponad limit obowiązuje dopłata 200 PLN), suma wymiarów maksymalnie 148 cm!
  • sprzętu - czyli jednego zestawu SKI (jedna para nart + kijki + wiązania + buty + kask) LUB jednego zestawu SNB (deska + buty + wiązania + kask)

Możecie zabrać coś więcej, lecz wtedy obowiązuje dopłata 200 PLN za KAŻDY dodatkowy komplet SKI/SNB. Cena dodatkowego bagażu (do 20kg) to 300 PLN. Prosimy, aby w pokrowcu ze sprzętem nie znajdowało się nic poza jedną parą nart z kijkami lub snowboardem, a w oddzielnym pokrowcu - buty narciarskie/snowboardowe. Panuje bezwzględny zakaz pakowania do pokrowców SKI/SNB żywności, napojów, odzieży, a do butów narciarskich - butelek z alkoholem. Za próbę włożenia do luku sprzętu, który zawiera np. kurtkę, piwo, konserwy obowiązuje dopłata 200 PLN.

Bardzo prosimy również o niezabieranie ze sobą twardych walizek, lecz miękkie torby podróżne ze względu na dużo lepszą pakowność w luku bagażowym. Te obostrzenia są tylko dla Was, aby podróż była bezpieczna (hamulce i retardery muszą wytrzymywać obciążenie na alpejskich drogach, na pokładzie nie powinno być bagaży) oraz komfortowa (wolna toaleta, brak luźnych sprzętów w autokarze).

Czy zabierzecie mój bagaż do autokaru, gdy ja polecę samolotem?

Na nasze wyjazdy bagaż nigdy nie podróżuje bez właściciela, ponieważ na trasach międzynarodowych bardzo często autokary są kontrolowane. Zdarzało się w przeszłości, że podczas takiej kontroli w bagażu były znajdowane niedozwolone środki i taki transport był zatrzymywany w całości do wyjaśnienia. Mając na względzie komfort wszystkich uczestników, nie możemy dopuścić do sytuacji, w której wstrzymywany jest wyjazd, z powodu bagażu bez opieki. 

Dlaczego nie mogę dodać się ze znajomymi do wspólnego autokaru?

Jeżeli chcesz jechać ze swoimi znajomymi tym samym autokarem, musicie wybrać to samo miasto oraz ten sam standard autokaru (gwarancja autokaru XXL lub jej brak). Dodatkowo w przypadku Warszawy, musicie wybrać ten sam zakres godzin odjazdu. Koniecznie sprawdźcie, czy zaznaczyliście to samo!

O której godzinie wyruszamy w drogę powrotną?

W drogę powrotną (w 90 % przypadków) wyjeżdżamy w godzinach porannych w sobotę.

Czy będę mieszkać ze swoimi znajomymi?

Po zapisie na wyjazd możecie dodać się do wspólnego apartamentu/pokoju. Pamiętajcie, że musicie być zapisani na tę samą kategorię wiekową (STUDENT, PLUS, OLDSCHOOL, FAMILY). Jeżeli przypadkiem zapisaliście się na inne – napiszcie do nas maila na info@snowshow.pl z prośbą o przeniesienie do odpowiedniej kategorii.

Jeśli jest Was dokładnie tyle, aby wypełnić apartament, którym według oferty dysponujemy na danym wyjeździe, (np. dysponujemy szóstkami, a Was jest sześć osób), to na 90% będziecie właśnie w takiej konfiguracji (zastrzegamy sobie jednak prawo dokwaterowania Wam 2 osób do apartamentu 8-osobowego).

Podobnie stanie się jeśli jesteście np. w 3 osoby. W takim przypadku musicie liczyć się z tym, że zostaniecie połączeni np. z innymi trzema (do apartamentu 6-osobowego) lub pięcioma osobami (do apartamentu 8-osobowego).

Czy mogę wykupić apartament 2-osobowy?

Tak, na większości wyjazdów jest to możliwe, ale wiąże się z dopłatą, która wyszczególniona jest w ofercie danego wyjazdu w zakładce "ZAKWATEROWANIE".

Czy mogę zarezerwować konkretną wielkość apartamentu?

Tak, jest to opcja dodatkowo płatna.

Aby zarezerwować (zagwarantować) sobie konkretną wielkość apartamentu musicie dopłacić 100 PLN od osoby*. Wtedy możecie być pewni, że otrzymacie właśnie taki apartament, jaki wybraliście. Przykładowo jeżeli jedziecie na kwietniowy wyjazd do Risoul i jesteście w 4 osoby, dopłacacie 4x100 PLN, a my gwarantujemy Wam, że dostaniecie pokój 4-osobowy.

Dodatkowo, jeśli macie ochotę mieszkać w 3 osoby i nie chcecie, abyśmy dokwaterowywali Wam kogoś do apartamentu, możecie dopłacić za wolne łóżko według cennika podanego w ofercie. W wypadku marcowego wyjazdu do Risoul byłoby to 600 PLN za każde wolne łóżko w apartamencie, plus wyżej wymieniona opłata za gwarancję apartamentu 4-osobowego. W sumie 3x100 PLN (gwarancja wielkości) + 600 PLN (wolne łóżko) = 900 PLN.

Aby dokładnie dowiedzieć się ile wyniesie dopłata za gwarancję wymarzonej przez Was konfiguracji, możecie napisać do nas maila z pytaniem na info@snowshow.pl lub jeśli jesteście już zapisani na wyjazd - skorzystać z automatycznego kalkulatora dostępnego na Waszym koncie w systemie rezerwacyjnym po kliknięciu przycisku Wykup gwarancję .

Bez dopłaty za gwarancję postaramy się przydzielić Was tak, jak chcecie, ale z uwagi na ograniczoną liczbę apartamentów danego rodzaju, nie gwarantujemy tego.

*W przypadku niektórych wyjazdów dopłata może się różnić. Szczegóły w ofercie w zakładce “Zakwaterowanie”.

Jak wyglądają apartamenty?

Słowo apartament nie oznacza tu bynajmniej luksusu. Słowo apartament oznacza mieszkanie podzielone na oddzielne pokoje. Mamy w naszej ofercie zarówno apartamenty luksusowe, jak i te w wersji podstawowej (bywają one ciasne, lecz zawsze są bardzo schludne i czyste). Zazwyczaj apartamenty złożone są z pokoju dziennego z aneksem kuchennym (kompletnie wyposażony w garnki, sztućce, sitka, patelnie, deski do krojenia itp., zawsze mają lodówkę i kuchenkę, zazwyczaj też zmywarkę). W pokoju dziennym najczęściej śpią 2 osoby. W apartamencie znajdują się także inne pomieszczenia, w których usytuowane są łóżka dla 2 do 3 osób. Zazwyczaj są to 2-osobowe pomieszczenia z łóżkami pojedynczymi, podwójnymi lub piętrowymi.

Czy mogę sobie wybrać, w którym pokoju w obrębie jednego apartamentu będę spać?

Niestety nie. Jeśli nie masz kompletnej ekipy do apartamentu, będziesz musiał dogadać się na miejscu ze współlokatorami. Proponujemy losowanie, rzut monetą, grę w papier-kamień-nożyce, przekupstwo, gotowanie lub sprzątanie w zamian.

Do kiedy muszę wpłacić pieniądze?

Zapis nie jest ważny dopóki nie wpłacisz opłaty rezerwacyjnej (600 PLN). Opłatę rezerwacyjną należy wpłacić najpóźniej w następnym dniu roboczym po zapisie. Resztę kwoty musisz uregulować najpóźniej 40 dni przed wyjazdem. Niedotrzymanie tego terminu może skutkować usunięciem z listy uczestników i potrąceniem opłaty rezerwacyjnej!

UWAGA! Rezygnacja powyżej 60 dni przed wyjazdem kosztuje jedynie 300 zł!

Nie wpłaciłem opłaty rezerwacyjnej w terminie i przeniosło mnie na listę rezygnacji, czy mogę jeszcze jechać?

Tak, ale pod warunkiem, że są jeszcze wolne miejsca na wyjeździe. Jeśli tak, wpłać opłatę rezerwacyjną jak najszybciej, a my po zaksięgowaniu jej na naszym koncie przywrócimy Cię na główną listę wyjazdu.

Czy moja opłata rezerwacyjna wpłynęła?

W momencie zaksięgowania przez nas Twojej opłaty rezerwacyjnej otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem wpłaty.

W każdej chwili możesz także samodzielnie zalogować się do naszego systemu rezerwacyjnego. Jeśli w polu wpłacono widnieje suma 600 PLN, oznacza to, że opłata rezerwacyjna wpłynęła.

Jeśli wpłata nie została naniesiona, wstrzymaj się wtedy do następnego dnia po czasie, kiedy pieniądze powinny być na naszym koncie. Wpłaty nanoszone są zawsze około południa między poniedziałkiem a piątkiem.

Czy możecie przesunąć termin wpłaty pozostałej kwoty na mniej niż 40 dni przed wyjazdem?

Niestety nie, ponieważ mamy zobowiązania wobec kontrahentów, które musimy regulować (i zawsze regulujemy!) terminowo. Dzięki temu macie 100% pewności, że wyjazd się odbędzie, a Wy pozostaniecie na głównej liście uczestników.

Kiedy otrzymam zwrot kaucji?

Zwrot kaucji w zależności od sposobu płatności może potrwać do 7 dni roboczych. Transakcje realizuje firma Przelewy24, która posiada zabezpieczenia transakcji przez co nie mamy podglądu do jej aktualnego statusu.

Czy na wyjeździe będziecie organizować jakieś atrakcje?

Oczywiście! Taka właśnie jest formuła naszych wyjazdów i jest to jedna z naszych cech rozpoznawczych. Na każdy wyjazd zabieramy profesjonalny sprzęt muzyczny oraz DJa/DJów, organizujemy konkursy, imprezy, losowania nagród i turnieje. Ich ilość zależy często od ceny, terminu i kategorii wyjazdu.

Opaska-wejściówka SnowShow uprawniająca do udziału w eventach jest w cenie wyjazdu! Wyjątkiem jest nasz największy wyjazd - SnowShow Music Fest, gdzie Music Pass uprawniający do udziału w koncertach jest dodatkowo płatny.

Czy organizujecie szkolenia narciarskie/snowboardowe?

Na większości naszych wyjazdów macie możliwość zapisania się na szkolenia SKI/SNB. Nasi instruktorzy to wyłącznie profesjonaliści z ważnymi uprawnieniami. Instruktorzy, którzy nie tylko świetnie jeżdżą, ale także potrafią przekazać swoją wiedzę w sposób łatwy i przystępny. Na stoku poznacie ich po jaskrawych kurtkach z naszym logo oraz naszywkami.

Nasi instruktorzy to profesjonaliści, którzy mają na rynku wyrobioną markę. Instruktorzy, którzy nie tylko świetnie jeżdżą, ale także potrafią przekazać swoją wiedzę w sposób łatwy i przystępny. Kładziemy szczególny nacisk na dobór instruktorów, organizujemy wewnętrzne szkolenia i wyjazdy. Na stoku poznacie ich po jaskrawych kurtkach z naszym logo (tak zwane zielonki).

Zajęcia z instruktorami prowadzone są na WSZYSTKICH poziomach zaawansowania, zaczynając od osób, które deski dotykały tylko w sklepie, kończąc na starych wyjadaczach, którzy śmigają już kilkanaście lat i przygotowują się do kursów instruktorskich.

Zajęcia trwają 1,5 godziny dziennie, w godzinach wyznaczonych przez instruktora (w przedziale od 9:00 do 16:00) każdego dnia obowiązywania skipassu. Cały kurs trwa 9 godzin. Koszt to 490 PLN za kurs od dorosłej osoby - zapisy przyjmujemy w naszym systemie rezerwacyjnym. Ostatecznie (jeśli będą wolne miejsca w grupach) można dopisać się u pilota w autokarze (obowiązuje wtedy cena 690 PLN/os). Każda grupa liczy maksymalnie 10 osób. W praktyce ma zazwyczaj około 5 osób.

Czy na tym wyjeździe jest aktualnie dostępne szkolenie?

Na większości naszych wyjazdów organizujemy szkolenia narciarskie oraz snowboardowe. Dokładną listę wyjazdów, na których są one dostępne znajdziesz pod tym linkiem: https://snowshow.pl/szkolenia

Co obejmuje ubezpieczenie?

Ubezpieczenie obejmuje:

  • wariant podstawowy (SKI)

    • koszty leczenia* i assistance: 60 000 PLN,
    • NNW (trwały uszczerbek na zdrowiu/śmierć): 20 000 PLN,
    • OC: 60 000 PLN,
    • usługi stomatologiczne: 1 000 PLN.
      * ubezpieczenie obejmuje koszty leczenia COVID-19 za granicą

 

  • wariant VIP (zalecane) – dopłata 90 PLN/os. do podstawowego ubezpieczenia podróżnego

    • koszty leczenia* i assistance: 200 000 PLN,
    • NNW (trwały uszczerbek na zdrowiu/śmierć): 40 000 PLN,
    • OC: 100 000 PLN,
    • koszty ratownictwa i poszukiwań: 200 000 PLN,
    • usługi stomatologiczne: 1 000 PLN.
      * ubezpieczenie obejmuje koszty leczenia COVID-19 za granicą
  • wariant VIP + FREERIDE (uwzględnia jazdę poza wyznaczonymi trasami!) – dopłata 235 PLN/os. do podstawowego ubezpieczenia podróżnego

    • koszty leczenia i assistance: 200 000 PLN,
    • NNW (trwały uszczerbek na zdrowiu/śmierć): 40 000 PLN,
    • OC: 100 000 PLN,
    • koszty ratownictwa i poszukiwań: 200 000 PLN,
    • usługi stomatologiczne: 1 000 PLN
      *  Ubezpieczenie obejmuje koszty leczenia COVID-19 za granicą
Czy jest możliwość wykupienia ubezpieczenia od rezygnacji?

Ubezpieczenie powinno się wykupić maksymalnie do 20 dni po rezerwacji, ale nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem wyjazdu. Nie ma możliwości wykupu ubezpieczenia od rezygnacji przy zapisie na mniej niż 7 dni od daty wyjazdu.

Co daje karta EKUZ?

Karta EKUZ nie jest obowiązkowa, ale zdecydowanie zalecamy wyrobienie jej przed wyjazdem. Oferuje ona:

  1. pierwszeństwo w kolejce nawet przy poważnych złamaniach,
  2. bezproblemową, bezgotówkową, priorytetową obsługę,
  3. zmniejszenie ryzyka braku wypłaty np. przy alkoholu we krwi czy innych wyłączeniach z ubezpieczenia, np. z powodu choroby przewlekłej,
  4. brak limitów refundacji kosztów leczenia.
Gdzie znajdę dokumenty ubezpieczeniowe?

Wszystkie aktualne dokumenty oraz więcej szczegółowych informacji dotyczących ubezpieczenia znajdziesz pod tym linkiem: https://snowshow.pl/ubezpieczenie

Kto może jechać na wyjazd SnowShow FAMILY?

W zasadzie każdy, ponieważ nie stawiamy tutaj wymagań wiekowych. Zależy nam jedynie na tym, żeby jechały z nami sympatyczne, otwarte osoby oraz ich rodziny. Możecie zabrać dzieci, rodziców, wujków, czy nawet ciocię z Ameryki - grunt, żeby byli to fajni ludzie! :)

Czy zapewniacie opiekę dla dzieci podczas wyjazdu?

Wiemy jak to jest z dzieciakami - Twój Maluch to wulkan energii i po szkoleniu wciąż ma ochotę na zabawę na stoku? Dajemy Wam możliwość pozostawienia dziecka na stoku pod opieką naszego animatora, dla którego nie ma rzeczy niemożliwych! Zorganizujemy dla was gry i zabawy na śniegu czy zajęcia kreatywne w pobliskiej knajpce na stoku.

Przy wystarczającej liczbie chętnych, dodatkowo będziemy mogli zaproponować Wam opiekę dzienną dla dzieci od 0 do 7 lat. Możecie zostawić dziecko z naszą opiekunką między 9:30 a 16:30 w dniach obowiązywania skipassu. Koszt to 1200 zł za dziecko przez cały pobyt.

Zarówno opieka niani, jak i opieka animatora są opcjami dodatkowo płatnymi. Szczegóły znajdziecie w konkretnej ofercie w zakładce “Family”.

Czy mogę jechać na wyjazd z dzieckiem, jeśli nie jest z kategorii Family?

Na wyjazdach ze standardowej oferty, które nie mają kat. Family, osoby jadące z niepełnoletnim muszą:

  • wykupić gwarancję zakwaterowania, czyli konkretnej wielkości apartament
  • wybrać dojazd własny (w drodze wyjątku możemy zgodzić się na podróż osoby nieletniej autokarem, w tym celu prosimy o kontakt z biurem)
  • nieletni uczestnicy nie otrzymują zniżek
  • na tych wyjazdach nie prowadzimy szkolenia dzieci i nie oferujemy pozostałych usług dodatkowych związanych z pobytem dzieci, jak animator na stoku, czy niania. 
Czy mogę wykupić podwójne szkolenie dla siebie lub dziecka, żeby ćwiczyć 6h?

Na wyjazdach SnowShow szkolenie dzieci i młodzieży planujemy w sposób najbardziej efektywny. Wszystko po to, by po tygodniowym szkoleniu progres w zakresie nart, czy snowboardu był odczuwalny. Dlatego każde dziecko ma zaplanowane intensywne, trzygodzinne szkolenie każdego dnia i nie ma możliwości zdublowania zajęć podczas jednego wyjazdu.

Czy mogę zapisać dziecko na Wasze szkolenia, jeśli nie jestem uczestnikiem Waszego wyjazdu?

W pierwszej kolejności, w zajęciach dodatkowych mogą brać udział uczestnicy naszych imprez, ale nie zamykamy się na gości z zewnątrz. Możesz się skontaktować z naszym biurem pod numerem 888 100 888 lub adresem info@snowshow.pl i zgłosić chęć takiego udziału podając wiek, typ szkolenia i poziom zaawansowania Twoich dzieci. Jeśli będziemy mieli miejsce, by je przyjąć, skontaktujemy się z Tobą kilka dni przed planowaną imprezą.