SnowShow to absolutny lider turystyki narciarsko-snowboardowej w Polsce, obecny na rynku od ponad 17 lat. Nasze marki budzą emocje, opowiadają historie. Na naszych wyjazdach w Alpy zagrali m.in. Dawid Podsiadło, Pro8l3m, Modestep, Mrozu, Brodka, Nosowska. W portfolio naszych wyjazdów mamy m.in. ZIMNO Helicamp, ZIMNO Freeridecamp, czy SnowShow Music Fest. Nasza partnerska, kultowa marka odzieży sportowej ZIMNO szybko rośnie i świetnie lokuje się na pograniczu lifestyle'u i sportu. Jej sklep stacjonarny przy ul. Leszczyńskiej 12 w Warszawie (tuż obok Elektrowni Powiśle, parku na skarpie Wiślanej i Uniwersytetu) jest jednocześnie miejscem ciekawych spotkań i przytulną kawiarnią. Wpadnij do nas na śniadanie albo pyszne lody!

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora(-ki) Help Desk, która połączy doświadczenie w obsłudze klienta z umiejętnościami zarządzania zespołem i wdrażania wysokich standardów jakościowych. Jeśli masz zajawkę na sporty zimowe, lubisz konkrety i chcesz mieć realny wpływ na jakość naszych wyjazdów – czekamy na Ciebie!

🔧Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie i koordynacja pracy zespołu konsultantów (grafiki, planowanie zadań, rozliczenia czasu pracy);
  • Aktywny udział w codziennej obsłudze klienta;
  • Wdrażanie i szkolenie nowych osób w zespole oraz prowadzenie regularnych instruktaży z zasad obsługi klienta;
  • Dbanie o wysoką jakość obsługi i wdrażanie standardów zgodnych ze strategią firmy;
  • Monitorowanie i analiza wskaźników efektywności (KPI) oraz sprzedażowych wyników zespołu
  • Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących jakości, efektywności i sprzedaży;
  • Motywowanie zespołu, wspieranie jego rozwoju oraz prowadzenie działań mających na celu wzrost zaangażowania;
  • Optymalizacja procesów w obszarze Help Desk – szukanie rozwiązań, które usprawniają pracę;
  • Współpraca z innymi działami, m.in. turystyką i marketingiem, przy realizacji projektów i wdrażaniu nowych rozwiązań;
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy zarówno w kontakcie z klientami, jak i wewnętrznie w zespole.

🎯 Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie w koordynowaniu pracy infolinii lub zespołu obsługi klienta – warunek konieczny;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu;
  • Umiejętność analizy wyników, wyciągania wniosków i działania w oparciu o KPI;
  • Komunikatywność, inicjatywa i umiejętność motywowania zespołu;
  • Znajomość angielskiego lub innych języków europejskich będzie dodatkowym atutem;
  • Mile widziana znajomość branży turystycznej;
  • Pasja do sportów zimowych i/lub aktywnego stylu życia;
  • Znajomość systemu ClickUp.

💼 Co oferujemy:

  • Pracę u polskiego lidera wyjazdów w Alpy;
  • Realny wpływ na rozwój jakości obsługi i sprzedaży;
  • Swobodną atmosferę i elastyczne podejście do zadań;
  • Zniżki i bony podarunkowe partnerskiej marki odzieży sportowej ZIMNO;
  • Zniżki na ofertę kawiarnianego showroomu;
  • Pracę hybrydową lub stacjonarną w biurze z ogrodem (okolice metra Służew);
  • Pakiet benefitów pozapłacowych;
  • Możliwość poznania nietuzinkowych ludzi (artyści, riderzy, instruktorzy, …);
  • Wyjazdy w Alpy (Francja, Włochy, Austria, Szwajcaria) i na Hel do naszej bazy;
  • Udział w największym wydarzeniu sezonu SnowShow Music Fest!

Jesteś osobą pełną energii do działania, kreatywną i skuteczną?

Czujesz nasze marki, klimat Alp, ludzi, muzyki i aktywności na świeżym powietrzu?

Jeśli tak, to szukasz właśnie nas, a my właśnie znaleźliśmy Ciebie!