SnowShow to absolutny lider turystyki narciarsko-snowboardowej w Polsce, obecny na rynku od ponad 17 lat. Nasze marki budzą emocje, opowiadają historie. Na naszych wyjazdach w Alpy zagrali m.in. Dawid Podsiadło, Pro8l3m, Modestep, Mrozu, Brodka, Nosowska. W portfolio naszych wyjazdów mamy m.in. ZIMNO Helicamp, ZIMNO Freeridecamp, czy SnowShow Music Fest. Nasza partnerska, kultowa marka odzieży sportowej ZIMNO szybko rośnie i świetnie lokuje się na pograniczu lifestyle'u i sportu. Jej sklep stacjonarny przy ul. Leszczyńskiej 12 w Warszawie (tuż obok Elektrowni Powiśle, parku na skarpie Wiślanej i Uniwersytetu) jest jednocześnie miejscem ciekawych spotkań i przytulną kawiarnią. Wpadnij do nas na śniadanie albo pyszne lody!
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora(-ki) Help Desk, która połączy doświadczenie w obsłudze klienta z umiejętnościami zarządzania zespołem i wdrażania wysokich standardów jakościowych. Jeśli masz zajawkę na sporty zimowe, lubisz konkrety i chcesz mieć realny wpływ na jakość naszych wyjazdów – czekamy na Ciebie!
🔧Zakres obowiązków:
- Zarządzanie i koordynacja pracy zespołu konsultantów (grafiki, planowanie zadań, rozliczenia czasu pracy);
- Aktywny udział w codziennej obsłudze klienta;
- Wdrażanie i szkolenie nowych osób w zespole oraz prowadzenie regularnych instruktaży z zasad obsługi klienta;
- Dbanie o wysoką jakość obsługi i wdrażanie standardów zgodnych ze strategią firmy;
- Monitorowanie i analiza wskaźników efektywności (KPI) oraz sprzedażowych wyników zespołu
- Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących jakości, efektywności i sprzedaży;
- Motywowanie zespołu, wspieranie jego rozwoju oraz prowadzenie działań mających na celu wzrost zaangażowania;
- Optymalizacja procesów w obszarze Help Desk – szukanie rozwiązań, które usprawniają pracę;
- Współpraca z innymi działami, m.in. turystyką i marketingiem, przy realizacji projektów i wdrażaniu nowych rozwiązań;
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy zarówno w kontakcie z klientami, jak i wewnętrznie w zespole.
🎯 Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie w koordynowaniu pracy infolinii lub zespołu obsługi klienta – warunek konieczny;
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu;
- Umiejętność analizy wyników, wyciągania wniosków i działania w oparciu o KPI;
- Komunikatywność, inicjatywa i umiejętność motywowania zespołu;
- Znajomość angielskiego lub innych języków europejskich będzie dodatkowym atutem;
- Mile widziana znajomość branży turystycznej;
- Pasja do sportów zimowych i/lub aktywnego stylu życia;
- Znajomość systemu ClickUp.
💼 Co oferujemy:
- Pracę u polskiego lidera wyjazdów w Alpy;
- Realny wpływ na rozwój jakości obsługi i sprzedaży;
- Swobodną atmosferę i elastyczne podejście do zadań;
- Zniżki i bony podarunkowe partnerskiej marki odzieży sportowej ZIMNO;
- Zniżki na ofertę kawiarnianego showroomu;
- Pracę hybrydową lub stacjonarną w biurze z ogrodem (okolice metra Służew);
- Pakiet benefitów pozapłacowych;
- Możliwość poznania nietuzinkowych ludzi (artyści, riderzy, instruktorzy, …);
- Wyjazdy w Alpy (Francja, Włochy, Austria, Szwajcaria) i na Hel do naszej bazy;
- Udział w największym wydarzeniu sezonu SnowShow Music Fest!
Jesteś osobą pełną energii do działania, kreatywną i skuteczną?
Czujesz nasze marki, klimat Alp, ludzi, muzyki i aktywności na świeżym powietrzu?
Jeśli tak, to szukasz właśnie nas, a my właśnie znaleźliśmy Ciebie!